Amazon Quiz

Flipkart Quiz

seo key word planner || digital marketing || seo

seo key word planner || digital marketing || seo



SEO

 سرچ انجن وہ گاڑیاں ہیں جو ممکنہ گاہکوں کو آپ کی ویب سائٹ پر لے جاتی ہیں۔ لیکن زائرین کو اپنی منزل تک پہنچنے کے ل  - آپ کی ویب سائٹ انہیں مخصوص اور موثر اشارے فراہم کریں جو انہیں آپ کی سائٹ پر لے جائیں۔ آپ احتیاط سے منتخب کردہ مطلوبہ الفاظ تشکیل دے کر ایسا کرتے ہیں۔

کھلی تل کے طور پر صحیح کلیدی الفاظ کے بارے میں سوچئے! انٹرنیٹ کے بالکل صحیح الفاظ یا جملے ، اور تعصب تلاش کریں! ٹریفک کے ذخیرے آپ کے سامنے والے دروازے تک کھینچ رہے ہوں گے۔ لیکن اگر آپ کے کلیدی الفاظ بہت عام ہیں یا بہت زیادہ استعمال شدہ ہیں تو ، زائرین کا واقعی یہ آپ کی ویب سائٹ تک پہنچنے کا امکان ہے۔ یا آنے والے زائرین سے کوئی حقیقی منافع دیکھنے میں آتا ہے - ڈرامائی طور پر کم ہوجاتا ہے۔

آپ کے کلیدی الفاظ آپ کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی کی بنیاد ہیں۔ اگر ان کا انتخاب بڑی درستگی کے ساتھ نہیں کیا گیا ہے ، چاہے آپ کی مارکیٹنگ کی مہم کتنی بھی جارحانہ ہو ، صحیح لوگوں کو اس کے بارے میں معلوم کرنے کا موقع کبھی نہیں مل سکتا ہے۔



لہذا آپ کی حکمت عملی کی منصوبہ بندی کا آپ کا پہلا قدم مطلوبہ الفاظ اور جملے جمع کرنا اور اس کا اندازہ کرنا ہے۔

آپ کو شاید لگتا ہے کہ آپ اپنے تلاش کے فقروں کے لئے صحیح الفاظ کو بالکل ہی جان چکے ہو۔ بدقسمتی سے ، اگر آپ نے کچھ مخصوص اقدامات پر عمل نہیں کیا ہے تو ، آپ شاید غلط ہیں۔ جب آپ مرکز میں ہوں تو مقصد کا حصول مشکل ہے

آپ کے بزنس نیٹ ورک کا ، جس کی وجہ یہ ہے کہ آپ اندر سے موثر ترین مطلوبہ الفاظ منتخب نہیں کرسکتے ہیں۔ آپ کو اپنے صارفین کی طرح سوچنے کے قابل ہونے کی ضرورت ہے۔ اور چونکہ آپ کاروباری مالک ہیں نہ کہ صارف ، لہذا آپ کی بہترین شرط یہ ہے کہ براہ راست ذریعہ پر جائیں۔

ممکنہ تلاش کے الفاظ اور فقرے کی فہرست خود کو ڈوبنے اور لکھنے کی بجائے ، زیادہ سے زیادہ ممکنہ صارفین سے الفاظ مانگیں۔ آپ کو غالبا. یہ معلوم ہوگا کہ آپ کے کاروبار اور آپ کے صارفین کی تفہیم کے بارے میں آپ کی تفہیم نمایاں طور پر مختلف ہے۔

صارف ایک انمول وسیلہ ہے۔ آپ کو ان الفاظ سے ملنے والے الفاظ مل جائیں گے جو الفاظ اور فقرے ہیں جن پر شاید آپ نے اپنے کاروبار کی گہرائیوں سے کبھی غور نہیں کیا ہوگا۔



جب آپ بیرونی وسائل سے زیادہ سے زیادہ الفاظ اور جملے جمع کرنے کے بعد ہی آپ کو اپنا مطلوبہ الفاظ کی فہرست میں شامل کرنا چاہئے۔ ایک بار جب آپ کے پاس یہ فہرست ہاتھ میں آجاتی ہے تو ، آپ اگلے مرحلے کے لئے تیار ہوجاتے ہیں: تشخیص۔

تشخیص کا مقصد یہ ہے کہ آپ کی فہرست کو بہت کم الفاظ اور فقرے تک محدود کردیں جو آپ کی ویب سائٹ پر اعلی درجے کے وزٹرز کی رہنمائی کریں۔ "معیاری زائرین" کے ذریعہ میرا مطلب ہے کہ وہ صارفین جو آپ کی سائٹ کے آس پاس محض کروز کی بجائے خریداری کر سکتے ہیں اور ہرے چراگاہوں کے لئے سفر کرتے ہیں۔ کلیدی الفاظ کی تاثیر کا اندازہ کرنے کے لئے ، تین عناصر کو ذہن میں رکھیں: مقبولیت ، خصوصیت اور حوصلہ افزائی۔

مقبولیت کا اندازہ کرنا سب سے آسان ہے کیونکہ یہ ایک معقول معیار ہے۔ آپ کے مطلوبہ الفاظ کی مقبولیت کے امکانات اتنے ہی زیادہ ہیں کہ اس کو کسی سرچ انجن میں ٹائپ کیا جائے گا جو آپ کا یو آر ایل لے کر آئے گا۔

اب آپ ایسا سافٹ ویئر خرید سکتے ہیں جو سرچ انجن کی اصل سرگرمی پر مبنی الفاظ کو ایک درجہ بندی دے کر مطلوبہ الفاظ اور جملے کی مقبولیت کی درجہ بندی کرے گا۔ ورڈ ٹریکر جیسے سافٹ وئیر آپ کے الفاظ کی مختلف حالتوں کو بھی تجویز کریں گے

جملے یہ سافٹ ویئر کسی مطلوبہ الفاظ کو جس قدر زیادہ تفویض کرتا ہے ، اس سے زیادہ ٹریفک آپ اپنی سائٹ پر منطقی طور پر ہدایت کی توقع کرسکتے ہیں۔ اس تصور کے ساتھ واحد غلطی یہ ہے کہ مطلوبہ الفاظ کی مقبولیت اتنی ہی زیادہ ہے ، جتنی زیادہ آپ کو سرچ انجن کی پوزیشن حاصل کرنے کی ضرورت ہوگی۔ اگر آپ تلاش کے نتائج کے نچلے حصے پر ہیں ، تو ممکن ہے کہ صارف آپ کو ڈھونڈنے کے لئے کبھی نیچے نہ جائے۔



کسی مطلوبہ الفاظ کو اچھ aے انتخاب کا اعلان کرنے کے لئے مقبولیت کافی نہیں ہے۔ آپ کو اگلے معیار پر چلنا ہوگا ، جو کہ صراحت ہے۔ آپ کے مطلوبہ الفاظ کی زیادہ مخصوصیت ، امکانات اتنا ہی بڑھ جاتا ہے کہ جو صارف آپ کا سامان یا خدمات خریدنے کے لئے تیار ہے وہ آپ کو مل جائے گا۔

آئیے ایک فرضی مثال دیکھیں۔ ذرا تصور کریں کہ آپ نے "آٹوموبائل کمپنیوں" کے لفظ کی مقبولیت کی درجہ بندی حاصل کرلی ہے۔ تاہم ، آپ کی کمپنی صرف باڈی ورک میں مہارت رکھتی ہے۔ "آٹوموبائل باڈی شاپس" کے مطلوبہ الفاظ مقبولیت کے پیمانے پر "آٹوموبائل کمپنیوں" کے مقابلہ میں کم درجے پر ہوں گے ، لیکن اس کے باوجود یہ آپ کو زیادہ بہتر انداز میں پیش کرے گا۔ لوگوں کو گاڑی خریدنے سے لے کر تیل کے فلٹر تبدیل کرنے تک ہر چیز میں دلچسپی لینے کے بجا Instead ، آپ کو صرف وہی صارفین ملیں گے جن کو ردی کی ٹوکری میں سامنے والے سرے یا پھٹے ہوئے فینڈرز آپ کی سائٹ پر بھیجے جائیں گے۔ دوسرے الفاظ میں ، آپ کی خدمات خریدنے کے لئے تیار صارفین وہی ہیں جو فوری طور پر آپ کو مل جائیں گے۔ نہ صرف یہ ، بلکہ اس سے بھی زیادہ



آپ کے مطلوبہ الفاظ کی خصوصیت یہ ہے کہ آپ کم مقابلہ کریں گے۔

تیسرا عنصر صارفین کی حوصلہ افزائی ہے۔ ایک بار پھر ، اس کے لئے اپنے آپ کو گاہک کے ذہن میں ڈالنے کی بجائے اس بات کی ضرورت ہوتی ہے کہ بیچنے والے کو یہ پتہ لگانے کے لئے کہ کسی خدمت یا مصنوع کی تلاش کرنے والے فرد کو کسی خاص لفظ یا فقرے میں ٹائپ کرنے کے لئے کون سا حوصلہ افزائی کرتا ہے۔ آئیے ایک اور مثال ملاحظہ کریں ، جیسے ایک صارف جو کسی نئے شہر میں آئی ٹی مینیجر کی نوکری تلاش کررہا ہے۔ اگر آپ کو "سیئٹل جاب لسٹنگ" اور "سیٹل آئی ٹی ریکروٹرز" کے درمیان انتخاب کرنا ہے جو کرتے ہیں

آپ سوچتے ہیں

Bottom Ad [Post Page]